26 Eylül 2012 Çarşamba

12.Sınıf Edebiyat Kitabı Cevapları Ünite Değerlendirme


  • okuma amacını belirledim
  • konuyla ilgili önceki bilgilerimi hatırladım
  • okuyacaklarımla ilgili tahminde bulundum
  • okurken metnin sonucuyla ilgili tahminlerde bulundum
  • karakterlerin dugu ve düşüncelerini anlayabilirdim
  • okuduğum hikayenin öğelerini belirledim
  • önemli düşünceleri fark edip bunlarla ilgili not aldım
  • Anlamadığım Yerleri tekrar okudum
  • okuduklarımı başkalarıyla tartıştım
  • okuduklarımı özetledim
Popüler Aramalar: 12.Sınıf Edebiyat Kitabı Cevapları Ünite Değerlendirme Sayfa 25
Ekoyay Yayınları 12.Sınıf Edebiyat Kitabı Cevapları Ünite Değerlendirme Sayfa 25 2012 -2013
2012- 2013 Ekoyay Yayınları 12.Sınıf Edebiyat Kitabı Cevapları Ünite Değerlendirme Sayfa 25
12.Sınıf Edebiyat Kitabı Cevapları Ünite Değerlendirme Sayfa 25  2012 -2013 Ekoyay Yayınları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder